23. okt. 2015

Slanger sa du...?

"Slanger sa du...!?" den nye biten med informasjon ble litt for mye for meg og jeg kjente hjerte pumpe. Det var dagen før avreise at storesøster avslører hva som ikke er så gøy med denne helgen vi skulle bruke sammen. Jeg må i grunn innrømme at jeg gledet meg veldig mye, men slanger var ikke noe av det jeg ville oppleve på tur.

Forrige helg dro altså familien, jentene på taket og noen venner av oss på tur til Sattal. Her skulle vi være sammen med hverandre for å knytte sterkere bånd og for å flytte litt på oss(er jo gøy å oppleve litt mer av India). Jentene hadde fortalt meg alt om stedet og at vi skulle bade! Dere som kjenner meg vet at jeg er veldig glad i å svømme, så når jeg fikk muligheten til å bade i India måtte jeg jo ta den(etter å ha sjekket hvor farlige disse slangene var selvfølgelig!). 

På vei til stranda
 Så etter å ha spist mat var det bare å gjøre seg klar, nå skulle det bades!

Første bad i India
 Selv om alle fra India syntes det var veldig kaldt så var det ikke det. Skikkelig god norsk badetemperatur.

Vannkrig
 Siden slangene holdt til på dypet prøvde jeg å holde leken mer eller mindre nær land.

Stiv heks
 Etter et deilig bad, varme klær og deilig chai fikk de voksne hindi-snakkende menneskene kvelden for seg selv og jeg var så heldig at jeg fikk leke med barna. Da måtte vi jo leke litt bli kjent(med navn) leker og andre leir leker.

Fire på rad
 
Nydelig!
 Turen var en stor suksess og vi så ingen slanger, bare mange aper. Nå er jeg hjemme, og om nøyaktig 2 mnd lander jeg i gode kalde Norge, tenk så fort tiden går!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar