24. sep. 2016

Jentekos

Nå skal jeg snart reise til Norge, bare en uke igjen her hjemme så 2 uker på tur før jeg setter meg på flyet og reiser. Det er egentlig veldig trist ål tenke at jeg skal forlate disse jentene som jeg er så glad i! Dermed har jeg latt de siste helgene være fulle av jentekos.


Alle mine snuppelupper har fått komme på overnatting oppe hver for seg. De har valgt film som vi har lånt og så har vi kost oss med frokost på senga med film og godter. Det er så hyggelig å få være med dem alene og få ekstra koser og fine samtaler. Jeg kommer virkelig til å savne disse gullene mine!



Denne helga her og neste helg blir også proppet med jentekos. Foreldrene er nemlig ikke hjemme og da blir jeg barnevakt. Det er så gøy å være helgemamma! Jeg får være med å legge dem og jeg får gi dem ekstra gode ting til frokost og skjemme dem bort med å gi dem det de vil ha.

Nå tror jeg jammen vi skal lage iskrem! 

1 kommentar: