22. okt. 2010

En liten oppdatering fra meg

Ukene her på Ansgar går veldig fort! Jeg gjør så lite, men alikevell har jeg ikke tid til å gjøre noe annet! Selv synes jeg at jeg gjør for lite. For lite lekser, er for lite sammen med venner, jeg gjør for lite i menigheten(ikke Start sin menighed, men Betania i byen) jeg gjør generelt sett alt for lite! Skulle ønske jeg leste flere bøker, skulle ønske jeg malte mer og jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg blogget oftere, men det gjør jeg ikke. Jeg har ikke tid!

Jente workshop copy

Uansett så koser jeg meg i alle fall veldig mye! Det er et kjempe godt miljø og jeg har fått mange gode venner! Kjøkkenet ser enda ikke ut, men det gjør egentlig ikke så mye lenger, jeg bare vasker før jeg skal lage mat, så holder i alle fall jeg meg frisk. Nå er det to uker og litt mer til jeg reiser til Colombia! Det blir helt utrolig rått! Vi fikk programmet på skolen denne uken, 1 dag med shopping, men mange dager med opplevelser og inntrykk. Jeg skal ta mange bilder så skal dere få se hvordan vi hadde det.
Til dere som har vert med og bidrat på misjonsprosjektet, så vet jeg ikke hvor mye vi har fått inn enda, men vi har mer enn nok til Brigaden og nå går resten til at folk kan få dra på avrusning.

Misjonsløp copy 
Misjonsløpet.

Nå sitter jeg i bilen på vei hjem. Noen sier at det blir vel deilig, men det er faktisk mer stress enn du aner. Mye enklere å bare være på skolen, da slipper jeg å pakke å styre på. Heldigvis skulle Hanne og Svein Kåre også hjem i helgen, så jeg sitter på med de.
Men det blir gøy å komme hjem, dette blir den 2. gangen siden jeg flyttet og siste gang før jul. Selv om jeg ikke skal være så lenge hjemme denne  gang så er dette enda bedre! Forgje gang var det ferie hjemme så mange av venninnene mine var på tur. mor og far var på ferie og pappa var på jobb. Så hvis jeg ikke skulle komt hjem denne helgen hadde jeg ikke sett pappa før jul siden sist han og mamma var på sørlandet, og det var vel i september, tror jeg. Så denne turen hjem blir mange ganger bedre!
I tillegg  til det skal jeg på jente party på Klippen sammen med Hanne og MANGE andre jenter! Det blir veldig gøy! Gleder meg!

Stor klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar