22. mai 2015

48 dager til 1 år i India!

Ja, nå er det altså 48 dager til jeg reiser til India! Hvor kult er ikke det? Lille meg skal til India!!!
For deg som nå sitter og lurer på hva jeg prater om, siden du ikke har hørt om dette før, så skal jeg faktisk fortelle deg det nå.

For nøyaktig 3 måneder og 14 dager siden, tror jeg, talte jeg på et generasjonsmøte i Kristiansand. Hva møte dreide seg om er i grunn ikke så viktig, selv om alle som ikke var der gikk glipp av et sykt bra møte!, det som er viktig i historien min er hvem som var der. For før jeg dro hjem ble jeg stoppet av ei veldig kul dame. Vi pratet om litt av hvert før hun spurte meg hva jeg skulle neste år, og for å si det mildt så var det det verste spørsmålet jeg kunne få! Jeg ante jo ikke, ville ikke inn i fast jobb (tenk noe så skummelt), men hadde da gått gjennom ca alt jeg ville og søkt på noe av det, uten hell. Etter en "kort" oppramsing av hva jeg ville, er det tydelig at hun har noe på hjertet. Så med det ivrigste uttrykket i ansiktet, gikk hun fra det verste til det sykeste spørsmålet jeg noen sinne har hørt: "Edel-Merete du ska'kke t India da?!"

Og sånn ble det jammen, 9.juli reiser jeg til India for et helt år. Og hvis du vil vite mer om oppholdet mitt kan du sende meg en mail å spørre (milerete@gmail.com) eller bare stikke innom her av og til, jeg skal prøve å gjøre det til min reisedagbok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar